its aaall happening this week

åh. nu är jag så hes att jag inte kan svara i telefon ens. fy fasiken. jag måste bli frisk nu. right away.
mycket att göra nu innan fredag/lördag. jag åker om fem dagar!

måndag prison break me kim
tisdag jobba? & träffa louise
onsdag shoppa lite i göteborg & sen träffa martin & jason
torsdag träffa anna! liv i luckan
fredag packa fördigt allt allt allt. träffa vännerna!
runt midnatt fredag/lördag mot sturup flygplats
lördag morgon departure alcudia, mallis!

helgen var oerhört bra. helsingborg är en otroligt vacker stad!



Kommentarer
Postat av: emma

hej emelie!
det låter spännande med resan..
får nästan själv lite resefeber av att läsa din blogg (:
hoppas att de kommande dagarna i herrljunga blir trevlig.
hoppas att du skriver här när du kommit fram.
kram

2007-04-02 @ 15:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91