topplista!

åh hallå hej. again. i know, det är tredje gången jag skriver idag.
men min vän anton hade en så bra grej på sin blogg..
jag tänkte låna idén & göra likadant här.

skriv din top five av låtar i ett inlägg & skicka till mej!
jag är nyfiken & alltid roligt me inspiration & så.

min topplista just nu.

1. alanis morissette - simple together
2. asha ali - somewhere else
3. regina spektor - on the radio
4. nejra - heartbreaker
5. joss stone - tell me what we're gonna do about it

men jag har massa bubblare! skriv me dina bubblare om du har några!

nu vill jag ha maaassa listor!
ha en vacker dag. puss puss pusss

Kommentarer
Postat av: jennie

heej emelie!
det låter spännande med din mallorcatrip (: hoppas du får det lovely!

min lilla top five (:
1. lifehouse - everything
2. regina spektor - samson
3. jason mraz - wordplay
4. lifehouse - breathing
5. takida - falling down

jag skulle kunna skriva hur många bubblare som helst, så jag hoppar det (: ta hand om dig! kram jennie

Postat av: jennie

jaa, jag kan tänka mig att det ska bli roligt! hur länge blir du borta? kan det hända att du får jobb direkt efter kanske? (: häruppe går det braa, lite mycket att göra nu, men det är som det ska vara! har klagat innan att det varit för lite, nu tycker jag det är för mycket. aldrig är jag nöjd liksom (: vad ska du söka för program/kurs? och vart ska du söka?? ha det great! kram

2007-04-02 @ 21:58:53
URL: http://boredlikehell.blogg.se
Postat av: Ulrik

Här får du. fast din lista är redan grymt inspirerad av mig så vet inte om jag kan hjälpa tll mer men:)

1. Joss Stone - Tell me what we're gonna do now
2. The Fray - Over my head (Cable car)
3. Saellskapet - ...den dan
4. Andrew Bird - Dark matter
5. Sivert Höiem- Into the sea

2007-04-03 @ 01:04:15
Postat av: The Beast aka Meix the bull terrier

1. At The Gates - Slaughter of the Soul
2. Dimension Zero - Immaculate
3. Metallica - Master o Puppets
4. Dark Tranquillity - Monochromatic Stains
5. The Haunted - Abysmal

2007-04-03 @ 09:35:44
Postat av: emma

Här kommer min toplista (:

1. missy higgins - scar
2. laura sweden - release me
3. miss Li - oh boy
4. antony and the johnssons - hope there's someone
5. damien rice - 9 crimes

både missy higgins & miss Li bör utforskas mer!

2007-04-03 @ 22:16:17
URL: http://novemberbarn.blogg.se
Postat av: A

Bäst låtar all-time eller just nu!? Det är frågan! Här kommer en blandad lista.
1. Wolfmother - Colossal
2. The Killers - Mr Brightside
3. Jamiroquai - (Don't) Give hate a chance
4. System of a down - Chop Suey!
5. The Mars Volta - Roulette dares (the haunt of)
Bubblar gör alla andra låtar på dessa fem artisters/gruppers alla skivor. Sen får vi inte glömma fröken Ternheim. Och skall vi kolla tillbaks i historien, ja då kan massvis med låtar av Pavarotti, Sinatra, Guns N'Roses med massa massa fler. Samtidigt får väl kanske man ranka Led Zeppelins Stairway to heaven som världens bästa låt alla kategorier. Shit, jag skulle kunna fortsätta i all evighet! Men nej...
Heudå

2007-04-03 @ 23:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91