jag minns ännu

, hur det känns när du tar min hand.


jag kan inte beskriva med ord hur jag mår, eller hur jag tänker. varenda bokstav & alla ord tycks passera min hjära, mitt hjärta, men inte stannar de kvar, inte numera.  jag tänker för mycket. way too much. jag kan inte längre finna det där starka jag:et som fanns där för bara några veckor sedan.

allt går i vågor. sadly.




två timmar kvar. tiden går fort, tur är väl det. jag vill ha lördag & finsittning, men kvällens kårpub kan bli succe, precis som tisdagens. jag kan faktiskt inte säga annat än att jag längtar till plugget börjar. vill ha ett schema,en fast punkt.. jag längtar efter att träna. på söndag, eller tisdag ska jag till sats på provträning. LÄNGTAR!


fast punkt. jag vill veta vart du är, för mej.
jag vill inte ha salt i de redan blödande såren.


hello, this is your mind speaking
ryck upp dej nu för fan em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91