you can be sure

that it will only get better


helt otroligt att andreas äntligen fick den stora äran att lämna idol. eller kanske skall jag fokusera mer på att jag är glad över att marie & amanda är i final, trots att det inte var dem jag hoppats få stå i globen den sjunde december till en början. nej nej, christoffer skulle helt klart haft en plats. for sure.

nu har jag mitt eget boende, helt fantastiskt. det är fint & det är mej. mer mej sk det bli. jag har beställt så fasansfullt snyggt barbord & stolar från cervera som förhoppningsvis ganska snart finns att hämta i butiken. på onsdag ska jag skriva ut fina bilder & sedan är det bara att köpa ramar & sätta uuppp.

nu får man väl fortsätta me pluggandet. fortfarande lite ont i halsen, men nu tar jag kontrollen, struntar i det & idag tänker jag banne mej träna [lugnt] iaf! sen kommer christian & linda & hälsar på mej, mysigt!



theres something by the way you moooove me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91