bad news never had good timing

its really over, you made your stand you got me crying, as was your plan
but when my loneliness is through, im gonna find another you


thank god for john mayer & att vi inte lyssnade på honom tillsammans. jag kanske funnit en väg tillbaka. precis som jag tidigare nämnde fick jag idag mitt besked om att jag kommit in i halmstad & ju mer jag tänker på det desto bättre känns det. idag känns det som jag vart ute & gått hela dagen. kände mej svag & ensam en stund under dagen, men promenad me liselotte, carolina & sedan anna har gjort dagen till någonting bättre. anna & jag satt & titta lite inredning & det känns bra.
tänk att jag ska flytta!


you know its nothing new bad news never had good timing
but then the circle of your firends will defend the silver lining

pain throws your heart to the ground love turns the whole thing around
no, it wont all go the way, it should but i know the heart of life is good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91