celebrate good times, come on

what a night. kim & jag, göteborg. vi såg på oceans thirteen för att senare  gå vidare mot hard rock & ta ett glas vin, vilket senare blev några glas.. & några till. liveband, grymt sällskap & social kompetens, vi hade en jävligt bra kväll. tåget bojkotta jag totalt & jag fick äran att komma hem till kims kusin, hennes man & lilla söta pojke & hälsa på. liv i luckan me en lyckad kväll. thank you deaR!

tog tåget hem klockan elva & luncha me anna när jag kom hem. kycklingsallad me kebabsås, mums! fick följa me anna till studion & gå bakom kulisserna!! ikväll ska vi dricka vin & ha mys, förfesta lite inför helgens planer! då drar vi till kusten & har det bara gött! ska ringa karin nu & se om hon har lust att hänga på!

promenad-dax. go' dag, känns lite höstigt i luften, yet like a child i yearn for the fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91