några sista ord

innan sovdax.


well i can't explain why it's not enough, cause i gave it all to you.
& if you leave me now, oh just leave me now
it's the better thing to do, It's time to surrender,
it's been to long pretending. theres no use in trying,
when the pieces don't fit anymore, pieces don't fit here anymore


nu är det exakt tjugotvå år sedan jag föddes. tjugotvå år!


idag har jag vart på öppet hus i halmstad & så fort jag närmar mej stan blir jag totalt förälskad. i love halmstad. efter skolbesök åkte mamma & jag & handla lite presents, efter det hämtade vi christian på jobbet för att sedan gå ner på stan & käka lunch. satt på ett mysigt cafe, mitt i solen. jag tog en sommasallad & ett glas vin. kan det blir bättre? jag njööt & vi var nöjda!

i morgon drar anna & jag till smögen & hälsar på karin & partar gärnet, liv i luckan!

det är redan kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91