the day has come.

jag gick världens bästa promenad igår. kände mej alldeles fylld av energi & glädje för att göra det jag vill göra. det kändes nästan som en blessing, "nu jävlar, nu är det dags, det är min tur nu." jag har faktiskt aldrig haft en så stark känsla av styrka i mej själv. tro.

idag, om några få timmar är det dags att ge sej av. har bränt lite skivor me grymt bra musik & jag har packat.. jag har packat myycket, för mycket. men det är jag i ett nötskal & så får det vara. försökte mej på att baka de goda kokos-choklad-grejerna marcus syster emma hade gjort så goda. hahha, ett skämt. jag är värdelös på att baka kakor! men som sagt, vissa egenskaper & brister får man acceptera & detta är en av de jag kan tänka mej att inte bry mej så mycket om.

aaah, jag kan inte förstå hur vissa bitar bara kan falla på plats. hur saker & ting plötsligt kan kännas så uppenbart.


nu fattas bara en sak & det är en som vet vad det är.
what can i say to convince you to change your mind?

ska försöka att uppdatera här lite då & då.
puss puss pusss mina vänner!
nu ska jag bli en brownie & den människa jag vill bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91