summer in the city.

igår kväll var braaa. anna & jag möttes av louise på göteborg central & vi gick till chez amis & drack vin, goa drinkar & åt mat. jag tog caesarsallad, en favorit i repris. mm & vin drack vi & liv i luckan blev det. vi satt kvar länge & prata me varandra & me en hel del andra trevliga människor, hahah. louise skulle upp & jobba ganska tidigt idag så hon drog vid halv tolv, men anna & jag satt kvaar. & drack vin.. & prata.. & skratta! yeah, vi gick till bryggeriet, i typ en halvtimma. kanske inget favoritställe, men helt okej pris för att inte vara kvar så länge.& sen spelar inte stället särskilt stor roll när man har världens bästa sällskap. iaf, vid tvåtiden gick vi mot tågstationen, alldeles för tidigt för att åka hem! men.. vi missa tåget! det åkte iväg precis när jag kom upp på perrongen. typiskt. hopp. anton fick helt enkelt åka till göteborg istället för bara till alingsås som var planerat. tack ent! på bussen mot partille [tidsfördriv] hoppa en nigeriansk man på & han tyckte att vi en dag skulle gifta oss & att alldeles för många, unga som gamla, har förhållanden som bygger enbart på sexuella aktiviteter. japp, så sa han. i princip. han berättade även för mej vilken underbar människa jag var & att han verkligen uppskattade att jag visade sådan respekt mot honom. det var ju trevligt.. väl hemma vid fyratiden var det dags att sova & det gjorde jag. till ungefär elva & så var det dags att stiga upp.

underbart väder! sol & sommar & äpplen & vatten & kärlek & promenad & träning & fotboll.
men jag tror att jag är the fire burning desperately but youre controlling me.


går det så går det, men går det inte så går det ändå!

& sen självklart. har du liv i luckan eller en lucka i livet?
fundera över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91