beginning to find release.

listen to the sound from deep within, its only beginning to find release.
the time has come for my dreams to be heard. they will not be
pushed aside & turned into your own all cause you wont listen

nu måste jag låta saker & ting bli som de blir. jag skall försöka att inte tänka, fundera, undra, spekulera, analysera, fråga, ångra, tro, förklara, grubbla. jag längtar bort, jag längtar efter att få utvecklas, utnyttja mina resurser& egenskaper & visa va FAN jag går för. utan att tveka, utan att undra vad hon eller han, den eller det tycker om det jag gör. jag gör det jag vill&känner för & so be.

my release.
& ive tried & tried to say whats on my mind
you should have known. you should have listened





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91