förnyelse på gång.

hej hallå. idag har jag raderat all [?] of my other inläggs.
nu skall min blogg förnyas, jag skall förnya mej själv.

idag har jag vart & jobbat på förskolan. det var mys & tiden gick oerhört fort. vid tolv åkte jag hem & det var min tur att passa vårt söta kusinbarn michael. han är ett helt underbart litet liv! han skulle till simskolan vid halv fyra så vid halvtretiden promenerade vi till simhallen i det vackra vädret! lovely. jag har för övrigt vart ute & rastat min ipod ett antal gånger idag. det är dagar som dessa jag inser hur fint livet verkligen kan vara. [& hur vädret kan påverka!] step-upen var roligare än någonsin & den grekiska salladen jag smaska i mej ikväll var helt amazing.





favorit on a day like this. the fray me fall away & snow patrol me chasing cars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91