he dont see me, but im headstrong.

idag ska jag åka på fotbollscamp i helsingborg. vaknade me en bättre hals idag än jag gjorde igår, skönt, men det gör fortfarande ont. vi får se hur månha träningar jag kan vara me på. läkaren rådde mej att inte träna & ta det lite lugnt ett tag. i know how that usually goes. är g därför jag har ont nu, min kropp är pissed på mej.

åh, jag har fått så bra tips om musik. förstå & främst av sara, nejra & av ulrik, andrew bird. får heller inte glömma joss stone me sin what are we gonna do now? oerhört skön låt ! thank you guys.

nu måste jag kliva upp ur sängen, gå ner & knapra i mej några tabletter, usch & sen packa!
ser lovande ut me vädret inför helgen, jag hoppas hoppas hoppas!



he dont call me & i surrender
he dont see me but im headstrong

he dont see me
but im headstrong

i could be a little bit stronger

http://www.myspace.com/nejraband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91