i am a rolling wave without the motion

i am a rolling wave without the motion a glass of water longing for the ocean
i am an asphalt-flower breaking free but you keep stopping me release me release me
i am the rain thats coming down on you that you shielded yourself from with a roof
i am the fire burning desperately but you're controlling me release me release me

idag tog jag ett mycket svårt beslut då jag bestämde mej för att ringa återbud till spinningen. kände mej inte riktigt bra så istället fick det bli promenad me först mamma, carolina & caesar.. & sen me anna. det var bättre. muchos bättre. annars har jag jobbat idag.. sett fram emot att få komma hem & hitta ett paket från cdon på bordet. men icke. inte idag heller. faan. vill bara ha mina skivor. hoppas i morgon, hoppas. det blir nog halmstad till helgen ändå.

nu är det middagsplaner som gäller.
finns mycket att fixa me. yees.. louise kommer hit! & karin. & karolina. & anna såklart.
im very much looking forward to it. itll be great.

frida öhrn - release me

Kommentarer
Postat av: jennie

emelie. vars är uppdateringarna? (: hoppas du har det bra! kram jennie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91