life is good & the sun is shining.

life is good & the sun is shining
everybody flirts to their ideal place

paolo nutini med sin underbara röst sjunger rakt in i mitt hjärta & jag är helt såld. den korta promenaden jag skulle ta tillsammans me caesar blev oerhört mycket längre på grund av honom, paolo alltså. så lovely att jag inte ville sluta gå, precis som det är me the fray. im loving it. om två dagar åker susanne, marre, mavve, taggen & jag upp till stockholm där vi möter upp jeniann & emma. vi ska på nelly furtado & bara ha en jävligt grym helg. det kan den verkligen bli.

jobbade som instruktör idag igen. så himla skoj & när jag är hemma igen ska jag gå någon instruktörsutbildning! boxersizer vad oerhört bra idag, ny instruktör, alltid spännande! hårt pass som sjutton & thats how i like it! nästa fredag är det middag me några söta girls & louise kommer tidigare, redan på torsdag!! då blir det desperate housewifves-natt me lite vin & så.. myys! på lördagen åker jag till halmstad. jag längtar! åh, i morgon vill jag få mina skivor som jag beställt. hoppas!

nu ska jag gå & duscha
sov gott & dröm sött lovers.


hey, i put some new shoes on, & suddenly everything is right
i said, hey i put some new shoes on and everybodys smiling
it so inviting oh short on money but long on time
slowly strolling in the sweet sunshine & im running late,
& i dont need an excuse, 'cause im wearing my brand new shoes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91