ultimate strawberry daiquiry

nelly furtado var helt klart över förväntan. helt suveränt, grymt bra! synd att kvällen inte riktigt slutade som vi hade tänkt & att jag ibland säger några ord för mycket. jag funderar på att sluta prata.. för ofta känns det som vad jag än säger blir det fel. men iaf! stockholm har oerhört bra shopping & som vanligt blev jag ett & annat plagg & några små smycken rikare. fridays ultimate strawberry daiquiry är bland det godaste jag druckit & jag skulle lätt kunna åka till stockholm enbart för att gå dit & ta en sådan. mums, nåt för anna & mej!

nästa helg blir lika mys den. den börjar redan på torsdag. först träffa kim & senare på kvällen kommer louise förhoppningsvis hit & då skall det bjudas på räkor. mm, på fredag skall det bakas & det skall festas.. då kommer några vänner till mej på middag & sen får vi se vart kvällen tar oss. på lördag åker jag troligen ner till halmstad till bror & linda & i så fall stannar jag där till måndag.




nu är det dags att organisera min ordning av kläder litegrand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91