always a reason..

.. to feel not good enought

fast nu börjar jag tänka så där konstiga tankar som jag alltför ofta tänker, fast inte gjort på så länge. de måste försvinna, dont analyze, dont analyze. det är vid tillfällen som dessa då jag undrar över när andra, eller när han, tröttnar försvinner. when do i? jag hoppas att detta är ett sånt där kvällsfenomen som försvinner när jag sovit & vaknar upp & inser att jag har det bra. jag har ju det bra & jag är så jävla förbannad på mej själv för att jag inte bara kan uppskatta det. sånt pisses me off. & när jag börjar analysera över olika situationer, varför han/hon gör så när jag inte vill, va fan, emelie, människor är olika! deal with it.

dont worry, be happy. but i am worried & mamma tror att jag tycker om att sitta hemma & inte göra ett piss. nej, JAG HATAR denna fruktansvärda VÄNTAN! den som väntar på något gott, väntar ofta för länge. [eller inte över huvudtaget] jag är nog tyvärr den som väntar för länge.

if i got to choose, had the opportunity to switch location
id set my mind on wherever i wanted to.

you are way to far away.


åter ser jag ljuset försvinna
elden, lågorna, slutar brinna

åter ser jag mörkret komma
slag på rygg & jag får inte somna

åter låter jag mej själv försvinna
du har makten & jag låter dej vinna

[jag skall nog slå dej till slut
jag kommer banka dej ur mitt huvud ut
]

Kommentarer
Postat av: jennie

heej! oh, träffade du någon när du var där nere? (: eller vem är den specielle? (: jag blir uppe i härnösand hela sommaren jag, ska först jobba på fotbollsskolan o sen blir det sju veckor på gruppboendet som jag brukar jobba extra på. och så massa fotboll, såklart (: ha det fint! kramas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91