as one we are everything

we are everything we need.

det är tisdag. jag har ringt till skolan & jag har ringt lotta. vi ska ses torsdag, ska bli skoj att träffa henne igen! nu ska jag alldeles strax ut & promenera me caesar & lite senare ska jag ut & springa. elva dagar kvar, elva. känns som en evighet, men jag vet att det inte är det. i helgen ska nog anna & jag till göteborg & fira hennes tjugoårsdag som ägde rum för nästan en månad sen.

mm, nej.. jag har verkligen ingen aning om vad som kommer hända me mitt liv framöver. inte ens vad som kommer att ske uder sommaren. hösten är helt oklar, ska jag börja plugga i halmstad & iså fall flytta.. eller ska jag åka till italien som jag alltid drömt om.. eller ska jag åka som reseledare? det återstår att se, men snart är det nog dags att bestämma sej.

i am [used to be] a tree reaching for the sun
please don't hold me down please don't hold me down [no one can]


idag ska jag laga mat för första gången på länge tror jag minsann.
något mysigt förslag på vad jag kan göra?

puss på mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91