im in love with his eyes, welcome back.

hey hey hey pappa keno.

jag är ♥. idag är jag tillbaka i herrljunga igen. jag har haft sju helt sjukt jävla fantastiska veckor tillsammans me underbara människor på mallorca. endast ni som upplevt dessa sju veckor tillsammans me mej kan förstå de ord jag kommer beskriva detta äventyr me. like a child i yearn for you, my love. jag finner inte tillräckligt vackra ord för att beskriva dej, de finns inte. nej, jag finner inte ord till att beskriva denna resa, jag önskar att alla någon gång under sin livstid får känna det jag känt under denna period. livsglädje. for real.

fest fest.
ja festat har vi gjort & det fortsätter jag me här hemma. nu skall jag tll julia & träffa massa massa trevligt folk. därbland, ANNA! om jag har saknat henne, OM! liv i lucka & kors i taket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91