those days changed my life.

so far away yet so close.

i now know what i felt then & i know now how i feel today.

idag tog mamma, anton & jag en liten tur till halmstad. mm, halmstad är underbart & ännu bättre kan det bli. vi hälsade på christian & linda & gick ut på en mysig restaurant & åt good mat. efter det åkte vi till tylösand & gick en liten promenad för att sedan äta glass. mjukglaaaass, mums, så längesen!

igår var det liv i luckan igen! anna anna anna, my favourite! dock var jag trött, tror faktiskt aldrig jag känt mej så seg ute någon gång tidigare, det finns ju anledningar till det & det kan jag faktiskt skylla på den här gången.

nu är det dags att sova för att gå upp relativt tidigt & ringa till skolan & berätta att jag är hemma igen. gotland i helgen..? eller ska jag vänta två hela veckor? i dont know. i dont know if i can!



för att du finns för att du kan du leder vågorna mot land du river murarna mot världen
för att du ser för att du förstår du lyser himlen där jag går du tar min hand & visar vägen

Kommentarer
Postat av: jennie

heej emelie! vad roligt med uppdateringar här, igen (: verkar som du haft det alldeles lovely när du vart iväg. vad hittar du på i sommar? jobb i herrljunga, eller ska du jobba som reseledare eller vad händer? ha det finfint! kram jennie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91