aaaaaaaaaah



det tror jag inte. vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. helgen började bättre än någon annan helg.. typ & ikväll blir det feeest hos en vän till joanna. om jag skall beskriva denna dag me ett ord måste jag skriva märklig, för jag vet inte hur det känns. jag vet inte om det här är bra eller dåligt. men aaah. hurra.

okej. i kylskåpet står ecologica & bara väntar på att bli öppnad & i cant wait.
i morgon ska jag baka chokladkolor, intessant. brukar inte lyckas så bra me mina bak, men maybe this time. såklart det blir braa!

nu börjar jag bli riktigt laddad. linn hackspätt is liv i luckan & gryym.


kolla in brorsan & christoffers resedagbok. ett gott skratt varje gång.
www.resedagboken.com & sen antonochtotte


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91