all you can do is keep breathing

all you can do is keep breathing

den här dagen började helt fantastiskt, men det vore lögn att skriva att den fortsatte så. jag svimmade i skolan, tror jag. det började snurra, jag blev varm, sedan kall, allt blev svart. jag gick ut ur salen alldeles skakis & balanserade mej fram till toaletten. på väg dit gick jag för övrigt in i en vägg. jävligt pinsamt, men är det svart så är det. jag såg verkligen inte ett skit. svimmade jag, eller var jag bara nära? mm, det tål att funderas över!

detta kan bero på en mängd olika saker. jag har några teorier:
o1. gårdagens fest [hur bra som helst, by the way, kunde skippat brandalarmet]
o2. brist på energi, ingen mat på alldels för länge
o3. jag tänkte på dej & blev knäsvag & försvann till den där världen igen
o4. en kombination av allt

sjukt läskigt & jag vill inte vara me om det igen.

greys anatomy, sista avsnittet för nu. hade kunnat sitta här & gråta, så fruktansvärt sorgligt. usch, vill aldrig någonsin hamna i den situationen. bli lämnad, på det sättet. på sin bröllopsdag, eller bröllopsdag som det skulle ha varit. nej, nej, då hade jag hellre svimmat igen. lätt. margreth var iaf söt som hade spelat in, taack!

i morgon är det flytt [som sagt] ikväll skall det packas & jag skall skriva en lång lista på allt som behövs. först ska jag duscha, kokhett, & sedan skall jag slänga in en tvätt. &seeen.. kan det bli hur bra som helst.


sail away with me honey
put my heart in your hand

im not there yet, but im closer every day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91