for someone very special

that doesnt realize it

till carolina, min syster, min vackra syster.


jag önskar mest av allt att du finner styrkan, den jag kunde finna någonstans i mitt fall. jag plockade upp mej själv & det vet jag att du kommer att göra så snart du finner det där. den där fantastiska känslan av att faktiskt vilja må bra. att vilja älska sej själv för den man är & göra allt för att uppnå det. det gör jag & jag kommer göra det som krävs för att du ska vilja det me. jag ska visa dej hur fantastisk ett liv som verkade så miserabelt ett tag kunde växla & bli någonting vackert. mitt liv. tänk att jag skriver såhär, att jag vågar det. att jag med en kniv i magen ut genom ryggen fortfarande kan känna känsla av lycka. jag älskar dej carolina.  jag älskar dej! jag älskar dej så jävla mycket & jag längtar till den dagen du verkligen känner det, långt in i hjärtat. för det vet jag att du kommer göra en dag. & jag kommer aldrig någonsin sluta älska dej, aldrig aldrig aldrig! jag kommer alltid att finnas här för dej, tänka på dej, bry mej om dej, för du är en del av mitt hjärta, min själ, min kropp, min kärlek, min lycka, en del av mitt allt.


& you know that im gonna be the one who will be there
when you need someone to depend upon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91