friday night fever

& im just a happy one

mm, det är fredag kväll, mörkt & snö. jag har vart på herrljungas vackra designbutik house of eden & känner mej nu alldeles lyrisk. tillfreds, stillsam, lugn, harmonisk. så otroligt vackra julgranskulor, ljus, lampor, ååh, allt. jag vill ha den butiken. the whole kit liksom. åh, jag flyttar om en vecka. sjukt!

det doftar tacos här ikväll. carolina ska ha fest för klassen & jag skall åka till min mors praktik & sitta & plugga, äta choklad & möjligen ta ett glas vin. förhoppningsvis ska jag senare träffa anna & tyvärr blir det väl idol, kommer troligen inte kunna hålla mej. jag ska sola också & i morgon ska jag göra slingor i mitt håår. någonting annat jag ska göra i morgon är ett inköp. ett inköp av nya stövlar. det är på min mammas begäran & if she say so, ill do so. tror hon tyckte det var lite jobbigt att jag har lånat joannas [sööt, taack!] stövlar nu. haha. lilla mamma, älskade mamma.

oh boy you lookin like you like what you see
come over & check upon it
[minns du louise?] :)

jag älskar levande ljus! så jävla vackert & harmoniskt. tillsammans me vitt är det helt fantastiskt. romantik på högsta nivå. jag fann några lampor i butiken som jag vill ha förut. en golvlampa & en fönsterlampa. mm, ja.. vad ska jag säga. detta csn blir inte svårt att spendera! no no.. men lite julklappar måste man ha råd me också.. får bli utan mat den här månaden. helt enkelt. utan fest också? njae. :)

i dont wanna be anything other than me

ni är braa, snarare helt fantastiska
& nu kan ajg inte längre ta bilen, mycket bra!

yoou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91