i could like someone like you

idag är jag seeg. ska alldeles strax börja städa christian & lindas lägenhet som jag fått låna över helgen. grym helg by the way. i fredags kom anna & vi hade en riktig myskväll me idol, god mat & skratt. i går cykla vi ner till östra stranden & hälsa på margreth litegrann & sen gick vi ut & gick en promenad. på kvällen var det feest. yees, liv i luckan på högsta nivå. anna, joanna & jag satt här en stund & sedan gick vi till tobbe & sen till moon. ett ställe jag tidigare itne vart på, men det var riktigt bra faktiskt. efterfest hos tobbe & skall jag summera kvällen finns det ett bra ord. fantastiskt. mm, anna åkte tyvärr hem idag & nu är det lite tomt, men vi ses nog nästa helg. som tur är.

idag har jag inte gjort nåt. skjutsade anna till station & gick till stan för att kolla in jackan jag la undan igår, men nej, jag har inte råd med en jacka just nu. måste betala massa räkningar, istället. usch! 

ikväll blir det tvtittande, kanske lite choklad & sen the secret.

mm & i morgon börjar det ljuva livet.
i could like you, you know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91