i think im fallin in love

.. or something like it

men jude law alltså, vilkn jävla snygging. shit.
ojojoj, the holiday blir bara bättre.. god. ikväll var en go kväll. marlene, lotta, carolina, robban & michael,
så goa människar man har omkring sej, det är inte klokt.

jag cyklade hem under bar himmel, en stjärnklar himmel, helt fantastiskt. såg ett par rådjur springa, tog kort, men fick inte me dem. de är så söta. i dörren möttes jag av en röst, det var min mors; "hallå" jag svarade " det är jag". jag kunde höra vår hund, caesar, vifta på svansen i soffkanten & gick uppfr trappan.  herregud, vilken charmör.

nu istter jag med mamma & om jag skall berätta för er igen om min mor måste jag säg a at hon r helt underbar. min pappa komme rnsart hem. vi väntar på honom. han har jobbat ikväll & inatt & han är en hero. han tar fast rånare, tjuvar, snattare, knarkare, you name it, varje dag. en riktigt fadersgestalt som bara trivs & är nöjd.

jag älskar mina föräldrar, min familj, mina vänner över allt annat.
& jag kan dessutom påstå att jag är stolt över mej själv. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91