is there always a reason?

hej. jag vill åka & köpa en av jackorna jag lagt undan idag.. en grå, jättefin, men ganska kort. sen vill jag knuffa bort mina tankar som tränger sej inpå, jag vill inte ha er. men det är inte alltid så lätt. typiskt. en tanke man bar ainte kan släppa? en lite tanke som genom mina dumma analyser blir till en stor. men whatever happens så blir det ju bra. det måste bli det. det är klart att det blir.

idag vill jag ha choklad. en stor jävla påse med massa choklad från karamellkungen. me mina favoriter i. lysmelk & chokladtoffe, möjligen några crisps också. typiskt. två & en halv vecka har gått. jag är rätt stolt faktiskt. mörk choklad ska jag nog få äta nu, kanske choklad över huvud taget.

sweet words that i want to give you.

igår slog ord mot mitt hjärta som jag inte vet hur jag ska ta.  du gav mej en hel del att fundera över. m. taack, or noot. fast jag vet inte, en dag kanske jag känner tacksamhet av något slag.

somehow ill show you that you are my nightsky.

nu ska jag till linn & bli glaad.

Kommentarer
Postat av: joanna

du ska alltid vara glad :D. Ses snart. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91