it aint enought

nej, samsung, det är inte nog för att få mej att falla, falla tillbaka.

för jag mår bra.  jag mår bra nu.

det känns så fantastiskt att kunna säga dem orden & verkligen mena dem. att kunna blunda & le. att skratta utan någon särskilt anledning. att inse att samsungs sjukt dåliga mobiler inte är värda att fälla tårar för, att lägga energi på. & idag har jag min kära mamma att tacka. mamma, du är den bästa. en av de mest fantastiska i mitt liv. en stor del av mitt hjärta & min kärlek är & kommer alltid att vara tillägnad dej. er, min familj. & på tal om familj kommer anton ner till halmstad i morgon. ska bli grymt skoj att ta me honom till kåren, hur bra som helst. på lördag åker han & kommer att vara borta i tre månader. im telling you; ill miss you littlebrother!

idag har vart en riktigt bra dag, trots allt. fika me vännerna, ny mössa, grymt spinningpass & sen filmkväll me några från klassen. jag tycker bäst om filmer med lyckliga slut. det är så & det måste jag få erkänna.

några böcker jag önskar ha  inom en snar framtid
självkänsla nu! mia törnblom
mera självkänsla! mia törnblom
en härlig bok, mia törnblom
rottweilern, ulla barvefjord
golden retriever, åsa lindholm


"you create your own universe as you go along"
[winston churchill]

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91