it looks like love is gonna show its face

sitter & pluggar me camilla på skolans bibliotek. det är rätt mysigt, tycker jag. idag är jag nog lite sjuk, men bara förkyld, så inte så farligt som det kan låta. & jag har bästa medicin mot det. min tankar fokuserar inte direkt på det. glömde att berätta en annan sak igår också. tobbe var så snäll i söndags & lät mej låna hans cykel. på den finns inget lyse så jag vågade inte riktigt cykla i mörkret igår, eftersom så många åkt på böter det senaste just på grund av det. men sedan bestämde jag mej iaf för att hoppa upp på cykeln & vara extra uppmärksam. efter en stund hoppa jag av i cykeln igen & inte för att jag såg någon polis eller så, utan det bara blev så. vilken jävla tur, för hade jag cyklat cirka tio meter till hade jag troligtvis åkt fast, där stod minsann en polisbil. hah! men jag klarade mej. vilken dag va!? medvind, japp!

oh, nu kom joanna upp & sa hej. niiice.
i morgon ska vi ha studerardag hos linn & på kvällen blir det fotboll.

tillbaka till studierna. so long.


im so crazy about you so crazy and its true i think youre wonderful dont change 
i think youre wonderful dont change your way i think youre wonderful dont change your way at all

dagens  josh rouse - wonderful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91