oförskämt GLAD!?

måndag me medvind. god im glad. min kårleg var på kåren & min jacka har jag fått tillbaka! jag tror verkligen att livet testar mej just nu. man har nog en tendens att uppskatta saker bättre när man är långt ifrån dem, för jag har aldrig vart så glad över att se min  jacka som jag var när jag såg att det var den som hängde på mårtenssons. när jag tittade i fickan & kände min mobil höll på att börja gråta. min fula fula mobil, min vackra mobil. alla mina nummer. aaah. jävlar en så bra måndag. n'r jag gick hem från stan kunde jag ingenting annat än att leee. prison break ikväll & nu ska jag laga kyckling. mums, jag ska fira.

just nu har jag ett tillfälligt nummer. skriver det här om en stund,
när jag tagit reda på vad det är för nummer (:


en näst intill perfekt dag. men det finns någonting som hade fulländat den, men inte alltid kan man få som man vill eller önskar. men den som väntar på nåt gottt.. väntar aldrig [fast egentligen oftast] för länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91