this years loving

jag har fallit in i en helt annan värld, en annorlunda sådan, unik.
en värld jag nog aldrig tidigare upplevt, en värld fylld av dramatik
 det är snart dags att sig bege, men aldrig flyga tillbaka
uppleva, känna, ta, ge, det är någonting jag vill skall ske

har precis gjort upp me killen som bor i min, min lägenhet att jag troligtvis kommer att få nyckel & så redan i morgon. på fredag flyttar jag in. då bär det av mot ikea för att inhandla lite nya saker & jag är sååå excited! nästa gång jag åker till herrljunga & sedan tillbaka till halmstad åker jag verkligen hem till halmstad. det känns sjukt bra. hela helgen ska jag hålla på & greja, förhopppningsvis måla lite också.

idag har vart en lång dag, med en alldeles för bra början för den uppgörelse som är gjord.
känns som det var evigheter sedan klockan var o6.59, sedan klockan var tio. evigheter.

nu är det snart desperate housewives, iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91