time for some action!

hej mina damer & herrar.

ikväll är en alldeles speciell kväll. reten kommer att vara klar inom kort & jag har tagit ett mycket bra beslut. faktiskt, helt jävla sjukt ärligt så kommer jag officiellt från & med måndag sluta med godis. japp, så äre, ingen choklad, varken måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag söndag & jag vet, ni har hört det förut. men nu är det helt jävla seriöst, för det är när jag tänker på hur min kropp kommer att ta skada av detta som jag verkligen förstår. utsidan såklart, men främst insidan. mina stackars tänder, mitt blod, mitt skelett, min

här kommer ett litet inlägg ur en artikel på aftonbladets hemsida
"Det farliga är att läsk och godis ersätter annan mat. Det kan öka risken för cancer senare i livet"

& det är det jag gör. ersätter mat me godis. not good! & fet blir jag. tro mej!
nej palla att klaga hela jävla tiden. känna sej trött & hängig, vakna med huvudvärk. se sej själv i spegeln och undra varför. varför varför varför. dags att se till att ta hand om min kropp. om jag har sagt det många gånger!?men helt ärligt, det tär på mej att jag klagar, utan att göra nåt. time for some action helt enkelt.

& nej, det här är inget inlägg om att jag skall banta ner mej eller något sånt. det handlar om att jag vill äta mat, i stället för att trycka i mej skit som gör mej allt annat än gott.


with that said, skall jag göra klart min ret & sedan njuta av en god natts sömn, för att sedan vakna upp på en fredag medvetenskap om att anna kommer & hälsar på! jag kommer att börja dagen me en promenad vid havet & efter det förhoppningsvis träffa joanna också!

its too good to be true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91