det är fredag i morgon, idag.

idag skulle det räcka me att skriva ett ord pilates
kanske skall jag börja på egen hand varje dag

nuet. stäng ögonen & se dej själv framför dej.

se hur lycklig du är. se hur vacker du är. så bra du är.


det är fredag i morgon, egentligen idag. nittonde oktober & antons tjugoårs-dag. nittonde oktober & sista dagen av vfu. jag kommer sakna praktiken, men jag kommer till skolan mer motiverad än jag tror jag någonsin varit, eller kanske lika som jag var när jag läste italienska & då var jag inte dåligt motiverad. det är fredag i morgon, idag & det är helg.

dagens höjdpunkter.
♥ pilates
♥ karin ringde & vi kom på att nu när vi båda har telia kan vi ringa varandra varje dag
♥ evelina & jag bakade brownies, vi konstaterade att smeten var godast.
♥ morgonpromenad vid havet.


blunda. måla en bild av dej själv framför dej.
se hur bra du mår. se hur du skrattar.
& jag ler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91