en ny dag.

hej mina vänner. det är en ny dag & jag ska alldeles strax ut & gå. skulle egentligen gått ut innan frukost, men när jag vaknade var jag såå hungrig! energirost me kalkon & sallad, mm mm! läste precis nya fröken sveriges blogg.. hade vart coolt & vara den som skrev på den bloggen. kom faktiskt & tänka på en sak när jag läste den.. jag är kanske för personlig här ändå? frågan är om jag kan skriva utan att bli personlig, i dont know.

ska börja samla på musik-dvd. yes,

i veckan ska jag nog beställa lite skivor från usa. blir isf några john mayer som inte finns här & kanske någon mer.
tänk att det gått ett år sedan jag egentligen introducerades för mayer. genom en konsert på en gammal tv i en bungalow i thailand. hur grymt är det!? mm, nästan ett år sedan vi, louise & jag, var i thailand. jag saknar louise, hoppas vi kan ses lite mer när jag fått min lägenhet, att hon kommer & hälsar på mej. ska bjuda ner henne direkt.

nu ska jag dammsuga, sätta på [hmm] en maskin tvätt.. better.. & sen ut & gå.

am i dreaming with a broken heart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91