god kväll.

oh i watch you there through the window & i stare at you you wear nothing
but you wear it so well tied up & twisted the way id like to be for you, for me,

come crash into me


ska snart, eller om typ två timmar åka & hämta min lilla bror, som för övrigt lät oerhört fest & glad i telefon! kan inte bestämma om jag skall sova en timma, eller om jag bara skall ligga & lyssna på musik & leta recept. hmm. har inte hört nåt om rummet jag var & kolla på i torsdags, det var nog för bra för att vara sant, precis som jag tänkte. får bli kik på några andra rum i veckan! fått flera bra förslag ju! mm, nej, får nog bli receptsök & musik for me.

ett tips är att charma mej så jag bjuder på middag.. det jag laga igår var inte att leka me & då kan jag även passa på att upplysa er om att min mammas potatisgratäng är oslagbar & att jag troligtvis käkat upp mej några kilo på den idag, mums!


welcome to the real world!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91