höst.

det är mörkt ute. numera blir det det så tidigt om kvällarna. det gillar jag . jag älskar att komma in från en lång frusen promenad, tända ljus & dricka varm choklad. det gör jag alldeles för sällan. det gör jag mer från & med den första december. thats a promise.

dag ett på aspero idrottsgymnaium avklarad & jag fick helt klart ett positivt första intryck! jag måste erkänna att jag var lite rädd att jag skulle få klart för mej att jag valt fel utbildning, men nu känns det faktiskt inte så längre. mm, visst, tänker ni.. hon har vart där en dag & är redan för nöjd. nä.. jag är nöjd me dag ett. & så är det.


efter träningen åkte camilla & jag till dan & såg heroes. nu är det så spännande att jag döör. vill bara se mer & mer & mer. hela tiden. hoppas hoppas vi kan se ett eller två eller tre eller fyra avsnitt i morgon!

dags att börja me RET:en snart. suck. biblioteket kommer vi nog inte undan den här veckan heller.


GRATTIS LINN! du får det sista ordet, hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91