i dont know you

& its nothing new.

troligtvis har jag gjort a fool of myself again.

jag borde verkligen börja me morgonpromenader. ska nog orka upp i morgon innan bilbblan & gå en sväng vid havet. det känns konstigt att inte veta vart man har sej själv.  hur det känns. ♥ jag ska lägga det åt sidan tror jag. you know its nothing new.. bad news never have good timing. tentafest i lördags. den var fantastiskt, hade så fruktansvärt skoj. söndagen började förvånandsvärt bra, kanske lite för bra & sedan samlades hela familjen, inklusive älskade caesar nere i halmstad & jag fick äntligen hit en cykel. underbart! tack mor & far, carolina & anton! på kvällen åkte camilla & jag till dan & kolla heroes & det är sjukt hur bra den serien är. i morgon skall vi fortsätta, cant wait!

jag letar rum, för fullt.. i morgon ska jag åka till turistbyrån & sen hotell laxen & kolla.
snart klättrar jag på dessa väggar & jag tror christian & linda börjar få nog dem me.

mm, ikväll är en kväll utöver min vardag.
ont i magen & nervös över någonting jag inte vet vad det är.

jag vet inte but
i dont think im feeling well today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91