i wake up with regrets



idag är det halloween & jag kan inte bestämma om jag ska gå till kåren eller ej. min hemtenta är nästan färdigskriven, dock är jag väldigt oroligt att jag gjort helt fel. men det är jag alltid. solen har gått i moln, men jag hann me en lång promenad i solen i morse, vilket kändes helt fantastiskt. om jag ska ut, så vill jag ha vin & isf måste jag dra till systemet & frågan är om jag orkar det. en annan aspekt me kvällens fest är att man egentligen skall klä ut sej & då har jag itne en aning om vad jag ska klä ut mej till. någon ide? nej, funderar bara på att ha mitt hår helt crazy, det kanske räcker. vi får väl se. & så missar jag ju greys också. SUCK!

nu skall jag skriva lite mer & sen får det väl bli en tur på stan.

ha en härligt day & night.
its a fine line between pleasure & pain

Kommentarer
Postat av: joanna

Jag ångrar att jag inte gick ut med er ikväll.. men kanske bra oxå, sovit hela kvällen lång, och nu ska jag däcka i sängen, hoppas på att jag känner mig frisk imorgon. Vill ses snart ju. Puss o godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91