its sunny again

mm, jag drömde att jag flyttade ner extrasängen vid havet & att jag packa ihop den när jag skulle någonstans. jag drömde att jag fick min lägenhet tidigare & att jag var så jävla glad.besvikelse att vakna. att vakna & bara vilja somna om & inte vakna igen. jag tog mej upp iaf. gick en promenad längs havet & njöt av hösten i halmstad. lovely. det var nog den vackraste morgonen på länge. ljuvligt me john mayer i lurarna. thank god.

elva, nollnoll. biblioteket. vid två var vi klara me dagens uppgift & äntligen fick jag reda på min VFU-plts. aspero idrottsgymnasium! jag lovade att hoppa av om jag inte fick min plats i halmstad. jag tänkte, en sak till som inte går min väg & jag drar. men det gjorde det! jag fick det jag önskat & jag känner mej lyckligt lottad. again.

jag cyklade omkring i halmstad förut. jag undrar om halmstad inte är som vackrast på dagar som dessa, när solen skiner, havet glimmar & vinden är stilla. halmstad i mitt hjärta. jag är så oerhört glad över att jag bor här, över att detta är mitt hem. camilla gick itu en hög av löv förut & det slog mej. jag mår bra, innerligt, man kan ha kvällar som känns förjävliga, dagar som never ends & nätter som tar en evighet att bli dag, utan att bryta ihop. jag ler.

okej, jag cyklade vilse.
jag letade efter laxen, men efter att ha hört lindas ord om detta ställe är det inte längre aktuellt, eller? jag var på quality hotel också. tänk att bo på hotell i två månader. njae, 250 kr/ natt kan bli lite saftigt, men kanske några veckor.

mm, hur jag är gör, tänker jag på dej & jag längtar efter att din blick skall möta min.
jag tror inte att det är någonting jag bara kan lägga åt sidan. men vad fan gör det?

jag ska få låna anders john mayer-dvd. det gör mej alldeles ivrig. &ikväll är det heroes me camilla&dan, men först powerwalk me camilllla! förhoppningsvis vid havet, det är helt underbart.



mm, jag ler. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91