its too late.

back to you it always comes around
back to you i try to forget you i try to stay away

but its too late.

nej, idag orkar jag inte skriva någonting konkret om mina känslor, mina tankar, mina dumma beslut på fyllan, mina ord. neej, nu skall jag enbart skriva hur jävla skoj det var på gasquen & kåren igår. vi eee! shiit, hur skoj har vi!?

ingen fest i helgen. i morgon ska jag tvätta, promenera & laga mat & på lördag kommer några kusiner & moster & så hit & då skall mors födelsedag, i efterskott, firas. på natten mellan lördag & söndag ska jag hämta brorsan i alingsås, så no alcohol for me & det känns som att that is a good thing.

funderar på att beställa lite böcker & skivor & john mayer-dvd!
jag behöver börja läsa english books nu. the secret.


the first time you touched my face i felt what ive never felt with anyone else


jag saknar havet

Kommentarer
Postat av: sara

m o r s !
fan va härligt det är att ni har det gött. det är viktigt. och roligt! vi är bara små knattar och helt galna studentfreaks en gång. lika bra att fläska på. waaa.
hoppas att du får en fin helg hemma i herrljunga och att vi ses snart. för ja, du är naaajs.

Postat av: sara igen

men fan.. nu glömde jag ju det jag egentligen skulle säga.
the secret är the shit.

2007-10-05 @ 00:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91