jag skall sluta leta.

där finns idioter & så finns idioter. jag skall iaf sluta leta.

fuck it.
jag är så trött på att jag blir så himla allvarlig & tror att jag behöver gråta när jag inte gör det. gick ner till havet, tänkte att det kanske vore skönt att lätta på trycket bakom ögonen, men neeej, varför ska jag gråta? för vad? nej nej, im sick of it. det finns verkligen idioter. i am not one of them. not for the moment.

idag har vart en söndag typisk en söndag förr. jag drömde konstigt, ville drömma vidare, men vakna. gick upp, åkte & träna, spinning & core. cykla till dan & hämta grejer sen igår, cykla till eurostop & köpte en lång kofta jag hade lagt undan.. [mm, det är sant] köpte höganäs-tallrikar, halva priset på chilli & sen cykla jag hem, titta på tv, gick ut & promenera & nu sitter jag här. fullspäckad dag? JO.

igår var helt fantastiskt. förfest hos danne & vid tolv gick linn & jag till mårtenssons & gastons & röjde. if we are? det kan man lugnt påstå. helt otroligt vilka vänner jag har!


& du var nog bara ett tomrum jag ville fylla, men det vet jag ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91