quite a feeling

im moving tomorrow! till östra stranden & blir helt plötsligt sambo med marget. ska bli spännande!

jag ska sova nu, borde verkligen. de sa på oprah idag att det normalt skall ta 10-15 minuter för en vuxen person att somna.. går det fortaare än så lider man av sömnbrist. igår somande jag på typ två sekunder.

ny dag & nya intryck. idag, i morgon. idag hade jag sovmorgon & nämner inte officiellt vilken tid jag började, men kan berätta att jag tog en promenad vid havet i morse & det är lovely. i morgon börjar jag åtta så kommer nog inte upp i tid för en promenad, som synd är. men iaf. praktiken var minst lika rolig idag & tiden går såå fort! klockan blev halv fyra & jag knackade på svanen 14 & margret öppnade. efter jag tittar på rummet & vi beslutat oss för att jag skulle flytta in i morgon, åkte jag till telia & beställde ny mobil & nytt abonemang. jag köpte en tjöja på indiska, la undan en annan & sen råkade jag lägga undan två på gina också. mm, får se hur det blir me det där. step-up efter detta & det blev svettigt! längesen jag var på step-up faktiskt, riktigt skoj är det iaf! ikväll lagade jag tacos till oss, linda, christian & mej, men som tack skall de, när jag fått min lägenhet, få en riktig middag! its the least i can do.

i morgon börjar jag som sagt klockan åtta & då skall jag träffa min andra vfu-lärare. blir spännande, känner mej lite nervös.. som vanligt. i morgon kommer jag troligtvis få ascultera dels engelskaundervisning, men också i idrott & hälsa.. & träningslära! ska bli oerhört intressant. på kvällen blir det bodypump eller box beroende på om vi skall till linn eller ej. men jag ska ju hinna flytta också!


mm, idag får min tankar mej att tro mindre om mej sjäv. i dont like it.. im not sure if i like you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91