something i wanna say

t a c k !

idag har vart en bra dag, så mycekt bättre än jag trodde den skulle bli. jag vaknade av en dröm & mådde inte särskilt bra. gick ut på en promenad & camilla ringde. hon hade ångrat sej angående biblioteket & ville åka dit. vi gjorde det & idag fixade vi till & med lånekort. känns riktigt redigt! nu jävlar. vi har börjat planera inför nästa delkurs, hur ambitiösa vi skall vara & jag tror verkligen vi kommer att vara det. i den kursen ingår retorik. lovely! efter några timmars studerande drog vi till ulles & åt bakad potatis. mums. så himla mysigt att gå ut & äta lunch/middag, önskar man kunde göra det oftare! lite senare cykla jag till biltema & köpte cykellampa & korg! ojoj, vuxenpoäng på korgen, oh yeah! johanna ringde! cyklade in till stan & fikade me henne. så jävla skoj att träffas igeen, tänk att det var över sex månader sen sist, kändes inte så, hon är grym den tjejen.

& joanna, vilken fantastisk människa du är!

so here it comes

♥ promenaden vid havet.
♥ vännerna & systeeer!!
♥ oh laura & john mayer
♥ desperate housewives
♥ halmstad stadsbibliotek
♥ ulles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91