this is getting old

it aint enought, it aint half of what you told me

baby, im not perfect. thats just the way it is.

men jag tror jag ska bli det nu. jag ska sträva efter det. efter att bli perfekt. men its getting old. mitt snack om att sluta med det & det & det & börja med det & det & det & bara tro att allt blir så bra me det. att du försvinner.

jag är tillbaka i halmstad & jag känner hur den där ångesten jag kände så många gånger under min gymnasietid kommer krypandes. känns som en sten i magen & som om mitt huvud snurrar, snurrar, snurrar. its just my luck to find someone like you. men suit yourself emelie. det är ingen annan än jag & bara jag som orsakar det så jag får skylla mej själv. yees.


you go smile again cause i will.

Kommentarer
Postat av: joanna

Jag vill inte ha din perfekt Emelie, du är fulländad som du är. Och du, den där ångesten, sudda ut den och var glad för alla mysiga saker som finns istället. Reten kan man göra om, men livet får man bara en chans av. Love u. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91