your body is a wonderland

okey. jag var på spinning, core & bodypump & jag har blivit starkare. yes, jag vill påstå att jag är rätt nöjd faktiskt. jag kan till & med se förändringar, det känns helt fantastiskt me synliga.. [& bra] resultat!

i morgon ska jag troligtvis få titta på min lägenhet, äntligen! då ska jag mäta lite. har kollat ut lite möbler jag vill ha & nu gäller det att de passar in & gör dem det kommer det bli såå fint. tänk att jag kommer ha mitt eget place om lite mer än en månad. känns underbart, fast just nu trivs jag riktigt bra. fantastiskt att kunna ta några steg & sedan se havet. jag trivs med det mesta just nu.egentligen älskar jag mitt liv [med några få brister & undantag] & att jag älskar dem personer som gör min tillvaro helt grym. ni vet vilka ni är.

i morgon är det pluggdag. camilla och jag skall börja dagen me en powerwalk vid havet & efter det skall vi till biblioteket & möta linn för att läsa utvecklingspsykologi. vid tretiden kommer fredde & då är det dags att göra uppgifterna till seminariet på onsdag. yes. känner redan hur duktiga vi kommer att vara.


oh, klockan är oo.24 & jag är riktigt sugen på en promenad, men no no.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91