im in a hurricane

jag vet inte vart jag ska borja. om jag skall borja mitt javla tycka synd om snack, eller om jag bara ska rycka tag i mej sjalv & banka in att all kommer att bli bra, att det kommer att ordna sej. ingetdera. nej tack. jag skall inte banka mitt huvud i vaggen, inte sla me mina svaga hander som knappt orkar ta sej over mitt ansikte, for de tarar jag varken vill eller kan grata. skulle det gora saken battre, enklare? skulle det forsvinna me tararna, kanlsan?

halleluja

troligen ar det jag som forklarar for daligt for dej hur det kanns, eftersom du inte forstar. du vet.. jag klandrar mej sjalv, gramer mej, efter varje ord, varje mening jag talat infor dej for jag ar radd att du skall trottna. jag kan inte lata bli, jag vill fa dej att lyssna, forsta. fa dej att inse hur sjukt javla mycket jag kanner for dej. & hur jag drommer om att du kanner likdant & att du ingenting hellre vill an att vara me mej.



excuse me for being this mad, but its all in my head.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91