obefintlig motivation.

accept it, don't let it turn the screw
accept it, & let it scream back at you

okej & lord this text is triiist. jag vet inte vart jag skall finna min motivation, den känns ganska obefintlig. jag vill att det ska vara kväll & fest. jag missa samtal från ulrik inatt, typiskt. hade vart sykt kul att prata me honom. hoppas han ringer igen. ja, nej, jag måste plugga. JAG MÅSTE! det är bara det att allt det jag tycker är intressant har satt sej & det kan jag, men det andra då? ALLT DET ANDRA? det jag kan inkluderar kanske en femtedel.

hösten är verkligen ljuvlig, solen skiner, träden skiftar i vackra färger & jag ler inombords. 
nu skall jag finna motivation, även till studierna. yes, no trying, just do it.


bell X1 - eve, the apple of my eye [nostalgi på högsta nivå]
fast idag kan det mycket väl vara kärlek för hello & goodbye, here in your arms.


åh.
karin är också i herrljunga. & anna & sara! vilken jäkla kväll det kan bli!

is it love that im feeling?

Kommentarer
Postat av: Joanna

Om 7 dagar minus ex antal timmar så sitter vi där med svetten i pannan och svär över varför vi inte läste alla Irisdotters sidor.. Men va fan gör det när det vankas TENTAFEST =P. Like u, alot! Puss

Postat av: Anders

HEJ!
FESTA SOM FAN NU!!

2007-09-22 @ 23:35:34
URL: http://ajosefssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91