since im not your everything

hej mina sma karleksbarn. den har helgen har vart sjukt bra. fest pa fredag., fest igar. i fredags tankte camilla & jag att efter vara tre, javligt harda traningspass , var vi helt klart varda lite viin, sa vi gjorde ordning oss & gick ut. lite senare traffa vi anders, fredrik, anton, jorgen, magnus, linn & dan & dansa ut pa vart alldeles egna dansgolv pa heat. ja, vi var helt ensamma dar, men vi hade lika kul for det. efter det gick nagra av oss hem till dan & han gjorde helt otroligt go kottfarssas & vi sag love actually. finaste filmen! i gar var vi pa forfest hos mathilda & sjong & dansa till singstar hela kvallen lang for att sedan ga vidare mot martensons. riktigt mycket folk, heelt packat, men vi hade skooj, riktigt skooj!

nu skall har stadas, sen ska jag nog ga ner till havet en stund & efter det kan det bli plugg me camilla, eller hamta anteckningar hos anders.. kanske? jag maste verkligen pluggaa.. aah.


since im not your everything
how about ill be nothing, nothing at all to you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91