would it help if i turned the sad-song on?


det där rummet jag skulle kolla på var redan uthyrt till någon som behövde det längre. i thought that being strong meant never losin  your self-control. det var nog egentligen första gången jag kände för att gråta sen jag kom hit.

okej. jag laddar, det är snart lördag & det betyder tenta & sen saturday V.I.P hos dannyboy. längtar till the exam is doone. i dont wanna take this love for granted like i used to dooo. biblioteket igår, idag & i morgon. the girls are my favourites & jag kan inte vara annat än glad ens när vi pluggar!


& im letting go of all my lonely yesterdays
ive forgiven myself for the mistakes ive made
now theres just one thing, the only thing i wanna do
i wanna love somebody, love somebody like you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91