aldrig levt ljusare

premiären på club 4 var hur lyckad som helst. vi dansade hela natten& jag hade inga problem me att vara nykter. det var faktiskt riktigt skönt. vi dansade som om det var det enda vi var ämnade till att göra just då & jag hade bara sjukt kul. som alltid. jag är så sjukt glad nu för övrigt. de ringde precis från systembolaget i båstad & nu är jobbet mitt. jag pratar me tre av de finaste människor på jordklotet; joanna, linn & camilla & jag gråter. jag fäller tårar för livet. jag låg & titta på oprah & kom & tänka på hur mycket mitt liv egentligen förändrats sen läste the secret. sen jag förändrade mitt tänk. men sen kom en downperiod när jag inte längre såg ljuset. eller jo, jag såg ljuset, men på något konstigt sätt var det som om jag inte ville att jag skulle se det. men, stark som jag är, alltid varit & alltid kommer att vara, så intalade jag mej själv om att jag självklart skulle må bra. att jag är värd att må bra. att jag är bra som jag är & på den vägen är det. jag lever i ljuset nu. jag tror aldrig jag levt ljusare än jag gör nu. jag är helt sjukt stolt över mej själv & jag är så fruktansvärt tacksam över allt i mitt liv. TACK!






Kommentarer
Postat av: Jake!

jag säger bara: high five!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91