det var nu vår års-dag hade närmat sej

idag för ett år sedan satt jag här & var nervös. i morgon var det nämligen dags att åka till mallorca på reseledarutbildning. mm, det var tider det & då visste jag inte alls vad jag hade att vänta. jag visste absolut inte att jag skulle uppleva så mycekt känslor & kärlek som jag gjorde där. att jag skulle träffa helt otroliga vänner eller att hela mitt liv skulle förändras.

idag har vart en bra dag, trots att marken var bäddad me ett vitt täcke när jag vaknat. chock? nej. men den smälte lika fort som den kom, snön alltså. vid ett-tiden hade vi en goo middag här hemma & vi var alla samlade & farfar var här. mysigt & härligt att se att min goa farfar är så pigg trots sina snart 92 år fyllda. dagen fortsatte bra, camilla kom hit & vi satt & pluggade i ett par timmar & sedan fortsatte jag me att skriva ut lite information & fakta om systembolaget, eller snarare om olika druvtyper, viner, lite ordlistor, spritsorter & så vidare. så himla intressant & jag längtar till sommaren. jag ska vara grymt bra på mitt jobb & arbeta stenhårt. jag är riktigt laddad. när jag kom hem efter att ha varit på min mors praktik gick jag ut & promenerade i skogen. fåglarna kvittrade & trots att regnet duggade ned log jag. skogen är helt fantastisk & ljuset likaså. klockan tjugo idag var det fortfarande ljus, hur underbart är det inte?

nu sitter jag framför tvn me anton & kollar flightplan. har sett filmen förut, men jag tycker den är riktigt bra, så det skadar inte att se den en gång till. i morgon blir det morgonpromenad, lunch me anna & sedan möta upp camilla i göteborg & åka hem till halmstad. efter det blir det bodypump & plugg. härliga tider!

vi hade kunnat fira någonting, du & jag, vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91